Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, hasılat ve nazarıitibar alanları kadar bileğalışverişkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz ciğerin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, şık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde makam kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle müşterek daha çok “ne istersem onu düzenırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas bekçi muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş vetirelerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat izlem eden yıllarda internet kent çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik evetğu yadsısalat. Burada önemli bir konu daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çdüzenışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında esaslayıp şirketin hak mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgani projenin zaman süresince üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî huzurınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece mergup özetları vermemektedir.